печат №4 – Мелник

– Исторически музей
– Кордопулова къща
– Роженски манастир
То си е интересно и как се оказахме в Мелник… по работа бяхме близо до Сандански (Струмяни, ако на някой това му говори нещо…) и тъй като ние с брат ми имахме изключително малко работа решихме да се разходим до Сандански… видяхме го, разходихме се, но беше много рано и тъй като Мелник е на 20 километра от там тръгнахме…

Пътят беше спокоен, без коли, само тук там кончета
Но все пак стигнахме до Мелник…

много ни беше интересно дали Мелник изглежда така както сме го виждали на снимки и останахме наистина удивени, че наистина беше така… И двамата с брат ми не бяхме ходили до там и затова зарязахме колата в началото на града (град е пресилено за 100 жителя, ама пък със село може да ги обидим) и тръгнахме да се разхождаме…
От магазинчето от където си взехме ключодържатели (за Деси) и картички (за мен) ни обясниха, че за да видим Мелник отгоре като на снимките, трябва да се качим по една пътека в гората и излизаме на една тераса с прекрасна панорама… но първо трябваше да си вземем печат от някъде… на №4 има 4 обекта в Мелник от където можеш да си вземеш печат, и тъй като ние имахме малко време и голямо желание да се качим горе… отидохме да си вземем печат от Кордопуловата къща…
Само да знаете, за да стигнете до входа на тази къща се изкачват 23642936 стъпала и оставаш без дъх горе… Къщата трябва да е готина от вътре, както установихме с брат ми по други места, етнографските музеи си заслужават… следващият път обещаваме да разгледаме и от вътре! 🙂
От къщата се оправихме към терасата, няколко симпатични младежа и девойки ни обясниха как да стигнем – по пътеката, на пейката в дясно, после нагоре и табели и там някъде.. само защо ни излъгаха, че за 15 минути се стига до горе… на нас ни трябваше половин час, но пък затова първо видяхме какво има от другата страна на стената

и малко по нататък, видяхме това
и определено останахме много доволни, че се качихме чак там горе… супер яка гледка и най-странното беше, че в момента, в който погледнеше надолу веднага ти минаваше умората, започваш да се чувстваш с нови сили и отпочинал… странно!
Слизането надолу беше скорострелно, защото ни чакаха в Струмяни, за да отиваме към Гърция… 🙂
За повече снимки тук.
оаамоКордопулова къща
Реклами

3 мнения за “печат №4 – Мелник

1. Pingback: за 100те обекта и печатите | за котките и слънчогледите
  2. Поздравления за вашият блог,който така умело поддържате.Знаем че не лесно да се отделя време и да се пишат интересни статии както вие го правите за нас, за което сме ви благодарни и дано често го правите.Снимките са разкошни, но винаги снимайки природата се получават невероятни фотоси и с цел да покажем на близки какво сме видяли и искаме всичко да запечатаме.Снимката на която сте на дървото и все едно летите с него е страхотна,можете да кандидатствате в някой конкурс.

3. Pingback: за 100те обекта и печатите | за котките и слънчогледите

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.