Красотата в малките неща

Живота е хубав… 

Когато любимия ми човек заспи в прегръдките ми успокоен от ритъма на сърцето ми. 

Когато сутрин му кажа Здравей, а той ми овърне, че не стига само Здравей, а трябва и Добро утро, за да може да се усмихна и да направя деня му прекрасен. 

Когато е станал преди мен и е приготвил закуската, защото най-после имаме свободна сутрин и двамата. 

Когато мие чиниите, докато готвя и почиства след вечеря, защото задълженията трябва да се разделят. 

Когато ме превърне и танцува с мен в средата на хола на песен от филм. 

Когато разглеждаме заедно каталог на супермаркет и ми каже, че иска да ми сготви. 

Когато ми каже, че ме обича… 

Вашият коментар

